Start
CSB na Facebook
CSB na Instagram
Virtual Pilot
Rocznik 2010
01/2010
02/2010
03/2010
04/2010
05/2010
06/2010
07/2010
08/2010
Rocznik 2011
01/2011
02/2011
03/2011
04/2011
05/2011
06/2011
07/2011
08/2011
09/2011
10/2011
11/2011
12/2011
Rocznik 2012
01/2012
02/2012
03/2012
04/2012
05/2012
06/2012
07/2012
08/2012
09/2012
10/2012
Rocznik 2013
01/2013
02/2013
03/2013
Virtual Pilot Quarterly
Polityka bezpieczeństwa informacji
Centrum Szkoleń
Podstawy awiacji
Dla początkujących
Podstawowe skróty i nazwy
Flight Simulator
Czytanie i interpretacja map
Holding
Metody nawigacji lotniczej wg IFR
Przykładowy lot IFR
Procedury awaryjne
Systemy samolotu
Planowanie lotów
Briefing
Plan lotu - dokument
Planowanie trasy
Planowanie paliwa
Warunki pogodowe
Polecane modele samolotów
Przed startem
Frazeologia na płycie
Zasady poruszania po lotnisku
Oblodzenie i odladzanie
Start i wznoszenie
Wybór pasa do startu lub lądowania
Standardowa procedura odlotu (SID)
Na przelotowej
Frazeologia lotu
Zmiana poziomu lotu
Skróty na trasie
Komunikacja z Oceanic Center (NAT)
Metryczne poziomy lotów
RVSM
Omijanie złej pogody
Zniżanie, podejście i lądowanie
Frazeologia podczas zniżania i lądowania
Planowanie Top of Descent (TOD)
Dolot według wskazań przyrządów
Procedury podejścia
Procedura podejścia według przyrządów
Procedura podejścia według wskazań
Początkowy segment podejścia
Pośredni segment podejścia
Końcowy segment podejścia
Podejście z widocznością
Minimum Sector Altitude (MSA)
Samowektorowanie
Procedura odlotu po nieudanym podejściu
Latanie VFR
Frazeologia VFR
Warunki meteorologiczne
Zasady samodzielnej separacji
Krąg nadlotniskowy
Planowanie lotu VFR
Punkty VFR
Linki do materiałów
Wykłady
ATR 72 - materiały wideo
Obsługa Airbusa A320 - wideoporadniki
Airbus A330 - materiały wideo
Airbus A340 - materiały wideo
Obsługa Boeinga B737 - wideoporadniki
Embraer E170 - materiały wideo
Briefing Room
Informacje o firmie
Roster
Flota
Nasze lotniska
Oferty pracy (1)
Kontakt
KSL w EPPO ;)
Wysłane przez
CEO
w pon., 2016-06-20 23:21
Kategoria:
INFO